
Την επόμενη φορά που θα ανοίξεις την τηλεόρασή σου, καλό είναι το σκεφτείς διπλά και τριπλά. Ειδικά αν έχεις στο σαλόνι μια από τις καινούργιας τεχνολογίας συσκευές, τις λεγόμενες smart tv, που μπορούν να συνδεθούν με το διαδίκτυο και σου παρέχουν πλήθος εφαρμογών. Είναι έξυπνες, αλλά δεν είναι ανώδυνες. Όπως αναφέρεται και σε ρεπορτάζ της εφημερίδας «Τα Νέα», αυτού του είδους οι τηλεοράσεις έχουν τη δυνατότητα να κρατούν στη μνήμη τους τα προγράμματα που μας αρέσει να βλέπουμε, με αποτέλεσμα να μας... στέλνουν -χωρίς να το θέλουμε- διαφημίσεις που ταιριάζουν με τις προτιμήσεις μας. Στις συγκεκριμένες συσκευές υπάρχει ένα σύστημα παρακολούθησης που κρατάει από τα στοιχεία που περνάμε, μέσω ενός απλού USB, στην τηλεόραση, μέχρι τα προγράμματα που παρακολουθούμε.

Πρόσφατα ο βρετανός ειδικός σε θέματα πληροφορικής, Τζέισον Χάντλεϊ, ανακάλυψε ότι η τηλεόραση επίπεδης οθόνης LG που αγόρασε το καλοκαίρι, τον... παρακολουθούσε. Αυτό που του κίνησε την περιέργεια ήταν όταν η αρχική οθόνη άρχισε να προβάλει συγκεκριμένες διαφημίσεις, όπως για αυτοκίνητα και κύβους μαγειρικής, οι οποίες ήταν βασισμένες στα τηλεοπτικά προγράμματα που μόλις είχε παρακολουθήσει.
Ο Χάντλεϊ, όμως, δεν έμεινε εκεί αλλά ξεκίνησε ένα απλό πείραμα: τοποθέτησε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του ως διαμεσολαβητή ανάμεσα στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο. Ετσι διαπίστωσε πως δεν υπήρχε τίποτα που να μην καταγράφεται. Αυτά τα στοιχεία, μάλιστα, πήγαιναν κατευθείαν στην έδρα της εταιρίας στη Ν. Κορέα.
Στη Μ. Βρετανία το θέμα πήρε διαστάσεις, αναγκάζοντας την LG να υποσχεθεί πως θα εκδώσει μια ενημέρωση στο λογισμικό των τηλεοράσεών της ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει.
Παρόμοιο θέμα έχει προκύψει και με τις πασίγνωστες κονσόλες Playstation της Sony, καθώς κάθε φορά που βάζει ο χρήστης έναν δίσκο Blue-ray, τα στοιχεία του καταγράφονται λεπτομερώς.
Πηγή

Πρόσφατα ο βρετανός ειδικός σε θέματα πληροφορικής, Τζέισον Χάντλεϊ, ανακάλυψε ότι η τηλεόραση επίπεδης οθόνης LG που αγόρασε το καλοκαίρι, τον... παρακολουθούσε. Αυτό που του κίνησε την περιέργεια ήταν όταν η αρχική οθόνη άρχισε να προβάλει συγκεκριμένες διαφημίσεις, όπως για αυτοκίνητα και κύβους μαγειρικής, οι οποίες ήταν βασισμένες στα τηλεοπτικά προγράμματα που μόλις είχε παρακολουθήσει.
Ο Χάντλεϊ, όμως, δεν έμεινε εκεί αλλά ξεκίνησε ένα απλό πείραμα: τοποθέτησε τον ηλεκτρονικό υπολογιστή του ως διαμεσολαβητή ανάμεσα στην τηλεόραση και στο διαδίκτυο. Ετσι διαπίστωσε πως δεν υπήρχε τίποτα που να μην καταγράφεται. Αυτά τα στοιχεία, μάλιστα, πήγαιναν κατευθείαν στην έδρα της εταιρίας στη Ν. Κορέα.
Στη Μ. Βρετανία το θέμα πήρε διαστάσεις, αναγκάζοντας την LG να υποσχεθεί πως θα εκδώσει μια ενημέρωση στο λογισμικό των τηλεοράσεών της ώστε να διορθωθεί το πρόβλημα που έχει προκύψει.
Παρόμοιο θέμα έχει προκύψει και με τις πασίγνωστες κονσόλες Playstation της Sony, καθώς κάθε φορά που βάζει ο χρήστης έναν δίσκο Blue-ray, τα στοιχεία του καταγράφονται λεπτομερώς.
Πηγή
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου